Oyuna Devam


Oyun aynı oyuncular zamanla değişsede…
Ama oyun aynı
Aynı oyunu oynuyoruz yeni bir ele başladık önceki ellerde biraz kaybettik biraz kazandık ama oynadık. Dağıt kartları sevgili tanrı. Şimdi yeni bir ele başladık yeni el yeni oyuncular…
Kar zarar hesabı tutmadık kazanmak değil amacımız biz oyunun hastasısıyız. Bir kaybeder bir kazanırız. Basit bir oyun bu eli en büyük olan kazanır. Ya da elinin en büyük olduğuna herkesi inandıran. Beni bilirsin blöf yapmam açık oynamayı severim bir de çikolatalı pastayı… dağıt kartları herşeye kadir tanrı…
-Tek kart!
Bu sefer kupa as istiyorum kupa iyidir as da öyle. Önceki ellerde biraz hırpalandık fazla paramız da kalmadı ama hala oyundayız ve iyi bir kart verirsen biraz para yaparız.
-Gördüm!
-arttırıyorum!
Beni bilirsin hile yapmayı sevmem. Bir de ayağımda çorap varken yanlışlıkla ıslak terliği giymeyi. Oturduğun yerden herşeyi tüm olan biteni izlemek hoşuna gidiyor bu çok belli. Oyunculara bakıyorsun kimi kazandığına sevinir kimi kaybettiğine yerinir. Herkes birşeylerle övünür. Bilirsin… ben de bilirim… oyun bu basit bir oyun her ne kazanırsan her ne kaybedersen farketmez hiçbir şey artmaz hiçbir şey eksilmez… ister kazan ister kaybet farketmez oyuncusun sadece… ve sadece masadayken anlamlısın.

-Tek kart!
Ne kadar komik? Sana hak veriyorum oyuncular kendilerini öyle kaptırmışlar ki artık oyun oynadıklarının farkında bile değiller ama farketmez herkes sadece oyuncu ve bu sadece bir oyun. Basit bir oyun üstelik… en büyük olan kazanır ya da en büyük görünen. Kupa kız istiyorum kupa iyidir kız da öyle. Damsız girilmez kız ille de lazım. Kupa iyidir ben de iyiyim. Evet hala oyundayız yeni el yeni kartlar.
-gördüm giriyorum!
Dedim ya kar zarar hesabı tutmayız kazanmak değil amacımız. Beni bilirsin ki ben bilirim kasa her zaman kazanır. Yeni el yeni kartlar hazırım herşeye kadir tanrı dağıt kartları!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder