Deneme(me)ler


o+ bu çalan ne?
o-> the doors
o+ ıııhh... sevmedim başka bi şey yok mu?
o-> .....
o+ bu ne?
o-> giora friedman
o+ çok sıkıcı değiştir
o-> !!!!!!
o+ ay bu ne ya?!!
o-> led zeppelin
o+ aaa çok gürültülü değiştir değiştir...
o-> %&/!!!£#$
o+ ay bu daha gürültülü değiştir değiştir!!!
o-> sen de bi boku beğenmiyosun...
o+ serdar ortaç yok mu?

BOAT ERROR!!!







o+ ayyy aşkitom uyanmııııış
o-> çüşşş ne aşkitosu be daha 24 saat olmadan. aşkito ne LAN!!!

SYNTAX ERROR!!!





o+ bu kitap ne hakkında?
o-> amarigan rüyasının saçmalıkları falan...
o+ ay yemek kitabı adı gibi ne o öyle şampiyonların kahvaltısı?...
o-> ...
o+ bu neyi anlatıyo?
o-> küçük hikayeler var onda oku istersen seversin...
o+ güzel bir kitapsa filmini çekerler ben de izlerim hihi...
o-> allah allah...
o+ şu maviler ne kadar kalın di mi?
o-> yaaa...
o+ iki cilt di mi o?
o-> hıııı...
o+ o neyi anlatıyo?
o-> valla aklına gelebilecek hatta gelemeyecek hemen hemen her şeyden bahsediyo.
o+ aaa ne kadar ilginç o yüzden bu kadar kalın demek ki. ay onun filmi bile çekilmez çek çek bitmez. çeksen izle izle bitmez.
o-> onun filmi çekilemez öyle bir film çekebilecek bi babayiğit doğmadı doğmayacak.
o+ ay ne ilginçmiş... ay adı ne onun be?
o-> Türkçe Sözlük.

FATAL ERROR!!!






o+ ... ciddi misin? ben de o konserdeydim. şansa bak be.
o-> dream theater dedin mi dur. ilk konserlerine de gitmiştim üniversite birdeydim.
o+ hadi canım harika ya ben kaçırdım daha doğrusu yaşım ufaktı babam göndermedi...

...

o+ tıkanma da gayet iyi bence...
o-> gösteri peygamberini tek geçerim.
o+ ya o çok uçuk. gerçi bütün kitapları uçuk. adamın kendi kırık...
o-> heheeee!!!

...

o+ seninle bi ara kelebekler vadisine gitmeliyiz deli eğleniriz var ya...
o-> aa iyi olur ya ben oraya gitmedim. hem olimposun boku çıkmış artık...
o+ sorma yaaa...

...

o-> ali farka var mı?
o+ hehehe olmaz mı?
o-> harikasın ya açsana

...

o-> ... işte böyleyken böyle...
o+ seni çok iyi anlıyorum...

...

o-> bence artık senin beni terketme vaktin geldi.
o+ nasıl?
o-> vakit tamam akşam diyordun işte oldu akşam.
o+ gitmemi mi istiyorsun?
o-> yooo tam tersi gitmeni hiç istemiyorum.
o+ ya?
o-> senin gitmeyi istemeni istiyorum üstelik ben istemediğim halde.
o+ neden?
o-> kural bu... carl valentin, heisenberg, dirac... hepsi hayatları boyunca defalarca evlendiler ya da bir sürü kadınla beraber oldular. ama tarih bazı detayları sümen altı ediyor...
o+ hepsi de her defasında terk edildiler.
o-> yah... mutluluğu tadında bırakmalı, fazla abartmamalı... boku çıkıyor sonra...
o+ böyle mi düşünüyorsun?
o-> deneyimlerim bana bunu öğretti. bana ve garip huylarıma tahammül edemeyeceğin ya da arızalarımdan sıkılacağın gün geldiğinde bu ikimiz için de çok daha zor olacak.
o+ böyle mi olsun istiyorsun?
o-> hayır...
o+ ama böyle olması gerektiğini düşünüyorsun.
o-> evet.
o+ senin istediğini yapacağım. daha doğrusu istemediğini. gidiyorum ama böyle gitmek de zoruma gidiyor. o yüzden olsa gerek... hoşçakal diyemiyorum... beni son anda kolumdan çek durdur istiyorum yapmazsın onu da biliyorum...
o-> sana gitme demeyeceğim...
o+ ben de hoşçakal demeyeceğim. yine de hoşçakal...

BU İŞLEM GEÇERSİZ YÜRÜTTÜ VE KAPATILACAK!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder