Köprü ve Viyadükler Önce Donar

……….uykusuz bir gecenin öğleden sonrasında…
- Tünaydın gertrude hanım 155’i arar mısınız?
- Tabi bağlıyorum hayyam bey.
- Alo ben horatio buyurun?
- (horatio mu? İlginç) merhabalar horatio bey küçük bir trafik kazası oldu da…
- Geçmiş olsun var mı ciddi bir şey?
- Yok yok önemli bir şey yok.
- Aman aman dikkat etmek lazım.
- Evet.
- Nasıl oldu?
- Ya işte filanca yerden falancasına dönerken biraz hızlı girmişim açıktan alınca bilmem neye hafifçe bir dokundum.
- Hmmm! Geçmiş olsun siz iyisiniz?
- İyiyim iyiyim.
- Peki benden ne istiyorsunuz?
- Ne mi? Ya bir ekip gönderseniz mesela? Zabıt falan tutsalar?
- Valla siz aslında polisi arasanız daha iyi olmaz mı?
- ???
- Ben bilgi işlem horatio.
- Alo ben horatio diye açınca bir gariplik sezmiştim zaten.
- Evet olur öyle. Dahiliden 155 aranınca bize düşüyor teknik destekçilerin bir cilvesi işte.
- Değil mi değil mi?
- Tabi tabi…


… Uykusuz ve çok çalışılmış bir gecenin sabahında şirket yöneticilerinden birine yazılmış bir mailde…

Falan oldu filan oldu bilmem neler pörtledi zırtlar bırtladı. Bilgilerinize sunar, “iyi günler iyi çalışmalar dilerim” yerine “iyi geceler iyi uykular dilerim.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder